loading...
بغض غزلی ها
faeze بازدید : 49 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

يه وقتايي هست كه دلت گرفته......

بغض داري....اروم نيستي......

دلت براش تنگ شده......حوصله هيچكس رو هم نداري......

بياد لحظه اي ميفتي كه :........

اون همه بيقراري هاتو ديد اما...

اما....

چشماشو بست و رفت.

 
اهاي اوني كه خودت ميدوني چقد واسم با ارزشي اما نميدونم چرا دارم ازت متنفرميشم اخه نارفيق اين رسمش بود؟؟؟؟؟؟توروخداخودت ي كاري كن........محض رضاي اون يكي عشقت.......نارفيق......

 

مــُحــكــَمـ راهـ بــــرو دُخــتــَـر ...

 

تـــو عـــآشـِـق شـُــدي ...

 

جَــنــگـــيـــدي

 

و ...حــالا..

تـَــنــهــايـــي!

 

سَـــرتـــو بِـــگــيـــربـــالا ... !!

 

اون لــيـــاقـــتــ جـَــنــگــيـــدن نـــداشــتـ!!!!

 


دفعه اول تو كوچه ديدمش گفت: داداشي مياي بازي كنيم؟ بعد اينكه بازيمون تموم شد گفت: تو بهترين داداش دنيايي..وقتي بزرگتر شدم به دانشگاه رفتم چشمم همش اونو ميديد و ميخواستم از ته قلبم بگم عاشقشم، دوسش دارم؛ اما اون گفت: تو بهترين داداش دنيايي..
وقتي ازدواج كرد من ساقدوشش بودم بازم گفت: تو بهترين داداش دنيايي.. و وقتي مرد من زير تابوتشو گرفتم مطمئن بودم اگه ميتونست حرف بزنه مي‌گفت: تو بهترين داداش دنيايي..
چند وقت بعد وقتي دفتر خاطراتشو خوندم ديدم نوشته: عاشقت بودم، دوستت داشتم؛ اما مي‌ترسيدم بگم. برا همين ميگفتم تو بهترين داداش دنيايي
!!



مى خواهى بروى ؟
بهانه مى خواهى ؟
بگذار من بهانه را دستت دهم ، برو و هركس پرسيد بگو :
لجوج بود
هميشه سرسختانه عاشق بود
بگو فرياد مى كرد
همه جا فرياد مى كرد
كه فقط مرا مى خواهد
بگو دروغ مى گفت
مى گفت هرگز ناراحتم نكردى
بگو درگير بود
هميشه درگير افسون نگاهم بود
بگو بي احساس بود
به همه فريادها ، توهين ها و اخمهايم
فقط لبخند ميزد
بگو او نخواست
نخواست كسى جز من در دلش خانه كند ...

نه با خودت چتـــر داشتي

نه روزنـــامه

نه چمـــدان…

عـــاشقت شدم…

از كجا مي فهميدم مســـافري؟؟؟

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آدم باگذشتی بود ازمن هم گذشت............ خیانت تنها این نیست که شب رابادیگری بگذرانی.خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد!خیانت تنهااین نیست که دستت رادرخفادر دست دیگری بگذاری!خیانت میتواندجاری کردن اشک بردیدگان عاشقی باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 1,214
  • کدهای اختصاصی
    Online User